Sunday, November 6, 2011

AidilAdha di Khartoum...

Assalamualaikum, hari ni buat ketiga harinya aku tak dpt tido, mcm2 buat golek sana, golek sini takleh gak tido...selalu yer aku boleh tido pas solat subuh, so pagi td..sedap2 je nk tido dapat call dari mmber..bgth yg sembahyang raya kul 730am, hadoiii...tgk jam dh kul 615am, nak tak nak bgn la aku g iron baju raya..(baju raya puasa aritu).

Siap iron baju bagai, aku pun ready nk gerak g sembahyang raya dgn keadaan yg amat2 la mengantuk yer..berehhh solat, gerak balek umh..utk pengetahuan, kt sini musim sejuk...mmg mood tido la..tp mmber dh bgth kene gerak g korban pulak...hadoiiii...layannnn jelah...

Kat sini aku sertakan gambar2 aktiviti2 aku arinie...layannnn....


Sebelum gerak g masjid ngan Fiqs.
baru balek dari masjid, n siap2 g korban...
semua pakat tengok lembu yang akan dibuat korban.
gaya seorg mandor...hahaha, terlupa nak bwk pisau...tu yg duk tgk je...hahaha..

No comments:

Post a Comment